čtvrtek 1. září 2016

Přáníčka s Gorjusskou

Razítka s roztomilou holčičkou v nejrůznějších obměnách jsou už téměř legendární. I mě lákaly dlouhou dobu, ale stále byly věci, které byly potřebnější, takže na něj došlo až nedávno. O to větší radost jsem ale měla. 

Kritéria byla jasná - aby se razítko relativně dobře vybarvovalo, protože prozatím barvím jenom akvarelovými pastelkami a aby bylo univerzální a šlo použít jak na přání, tak i na další projekty. A nebyla bych to já, kdyby se do nákupu nepromítly i moje zájmy a záliby. Tohle všechno splňovalo razítko s názvem Nová výška

Jde o typ cling razítka, se kterým se velmi dobře pracuje a otisk je opravdu detailní a krásně propracovaný. Otisky jsem různě vybarvila pomocí akvarelových pastelek, podlepila kartonem a nalepila na vysokogramážovou čtvrtku. Každému přání dominuje jiná barva, ale útržek novin, mašličku, knoflíček, razítko, výseky čtyřlístků a cákance mají společné.



Tak co na ně říkáte? Je to moje první "ofiko" vybarvování, takže vím, že jsou tu ještě velké mezery. Ale i tak mám z přáníček radost a doufám, že udělají radost i někomu dalšímu?! ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat