pátek 4. listopadu 2016

Mixed media foto rámeček - Zelený háj

                (for english version, or other language, please click on translator on the right side of blog)

Musím se přiznat, že patřím k těm šťastlivcům, které v jejich šílenosti podporuje jejich rodina. Spousta mých bližších či vzdálenějších příbuzných jsou kreativně činní v různých oblastech. Jedna sestřenka má básnické střevo a dala se na pečení naprosto dokonalých dortů, další sestřenka je neuvěřitelně zručná co se šití a tvoření s látkami týče, ta třetí se po hlavě vrhá do všeho, co jí přijde pod ruku (od pletení náramků, po malování velkých pláten)... přítel je zase šikovný grafik, tetičky mají dokonalé zahrádky... no prostě všeumělská rodina, radost pohledět.
Všichni dohromady si pak své výtvory chválíme, obdivujeme, dohazujeme potenciální zákazníky, nebo se jimi rovnou stáváme sami. Musím říct, že podpora rodiny byla v prvních měsících mých pokusů se scrapem to hlavní, co mě přimělo u něj i zůstat. 

A jedna z oněch tří sestřenek (ta dortová) slavila nedávno svátek. Rozhodla jsem se proto ji podarovat vlastnoručně vyladěným foto rámečkem. Jak dopadl můj první pokus s tímto druhem tvoření jste viděli v předchozím článku. Toto byl tedy logicky pokus číslo dvě. 

Chtěla jsem, aby se rámeček nesl v duchu jemné vintage, ale ne zase až moc, protože sestřenka má obývací pokoj laděný v duchu starobylém, ale i moderním. Barva byla také jasně daná kvůli vzájemnému souznění s okolím.

Zbývalo se tedy jenom fyzicky porvat s provedením. Nadávala jsem, klela, sakrovala, vztekala se... nic nedrželo tam, kde mělo, ale nakonec výsledek dopadl nad očekávání. 

Základ tvořil světlý sisal, na který jsem postupně vrstvila ručně obarvené kytičky, výseky, chipboardy, kamínky, knoflíčky a další a další komponenty. Celý rámeček jsem pak ještě lehce potiskala černým textovým razítkem, přidala trochu "rozlité" barvy a bylo hotovo.







Tak co na něj říkáte? Já jsem hlavně ráda, že se líbil obdarované sestřenici... a musím říct, že tohle tvoření mě opravdu hooodně baví, takže rozhodně nezůstane jen u těchto prvních dvou kusů ;). 

Žádné komentáře:

Okomentovat