sobota 19. listopadu 2016

Vánoce jsou tady

                         (for english version, or other language, please click on translator on the right side of blog)

Rok od roku přicházejí dřív a dřív. Alespoň mi to tak přijde. Obchody se pomalu ale jistě plní vánočním zbožím, v televizi jedna reklama s dětskými hračkami střídá druhou, někde už začaly adventní trhy a města se za chvíli převlečou do vánočního hávu. Hou, hou, Vánoce jsou tady!

Díky volnu v podobně čtvrtečního svátku mám už konečně aspoň nějaké dárky, ale i tak je to slabota a budu se muset začít pořádně ohánět, abych do Štědrého dne stihla všechno nakoupit. I když to nakupování bude asi to nejmenší. Nejhorší je, všechny dárky vymyslet! 

Alespoň, že vánočních blahopřání mám už pár do zásoby a několik jich snad ještě přibude. A jak se chystáte na vánoční svátky vy? Už máte všechno nakoupeno a přichystáno, nebo obvykle necháváte všechno na poslední chvíli a užíváte si nestíhacího adrenalinu?




























2 komentáře:

  1. Jsou krásné, ne jako ty opakující se hrůzy v obchoďácích. Pokud budeš mít příští rok volněji, tak si nechám od tebe nějaké vyrobit... Nebo možná snad už v létě do zásoby. :) Co ty na to? ;) Jinak já taky dárečky ještě nemám všechny, ale většinu už ano a jako obvykle od doby, co pracuju, většina je pořízena přes internet. Takže asi tak. :))

    OdpovědětVymazat
  2. I v obchodech se dá narazit na krásná přání, ale je pravda, že mě u leckterých zaráží cena. Na to, že jde jenom o natištěné fotky, jsou ty ceny jenom o trochu nižší, než ty, co mám já u ručně vyráběných a která sežerou mnohem víc materiálu.
    Dárky taky ještě všechny nemám, ale snad to za ten týden, co mi zbývá, všechno ještě stihnu dokoupit ;) A co se blahopřání týče, není problém. Pokud budeš chtít, ráda ti nějaká vyrobím ;)

    OdpovědětVymazat