středa 10. srpna 2016

Rohové záložky I.

Záložky mají oproti jiným výrobkům jednu velkou výhodu, a to je mimo jiné i důvod, proč mě tak baví - mají nespočet podob a možností provedení. 

Klasické rovné, s magnetem, korálkové, pletené... zkrátka, co vás napadne. Já mám v oblibě ještě jednu jejich podobu - rohovou. Ta sice nemá tolik prostoru pro zdobení a když vás zrovna chytne tvůrčí záchvat, tak máte docela problém, ale zato je možná o chlup funkčnější, než její rovná příbuzná a navíc nemá takové tendence z knížek vypadávat. 

Takže jestli máte problém s tím, že věčně záložky ztrácíte, vypadávají vám, lovíte je někde po taškách a pak místo nich používáte první věc, která vám padne pod ruku - sáhněte právě po této rohové variantě.

Tady máte několik ukázek toho, jaké jsem vyráběla já:











Žádné komentáře:

Okomentovat