úterý 9. srpna 2016

Rovné záložky I.

Začít moje scrapbookové tvoření právě záložkami, mi přišlo jako naprosto logický krok, ke kterému mě vedlo hned několik důvodů:

  1. Jsem ulítlá na záložky všeho druhu a představa, že si budu moct některé vyrobit, byla víc než lákavá.
  2. Jde o relativně malý prostor na tvoření, takže mi přišlo, že toho nemám moc co zkazit.
  3. Zároveň ale záložky poskytují dost prostoru pro vyzkoušení všelijakých technik.
  4. Jak jsem už psala v úvodním článku - z počátku jsem oplývala vším možným, ale dostatek tvořivého materiálu to nebyl, takže se mi líbilo, jak jsou na něj záložky nenáročné.
  5. Předpokládala jsem, že by o ně mohl být zájem.
Co si budeme povídat, některé představy se ukázaly jako naprosto zcestné, ale i tak mi výroba záložek vydržela poměrně dlouho a i teď se k ní moc ráda vracím. 

A jak to máte se záložkami vy? Pokud jste pouze "konzument" - dáváte přednost originalitě a vlastnoručně vytvořeným výrobkům nebo spíše sáhnete po klasice, která leží ve většině obchodů?
A pokud se také věnujete výrobě - baví vás tvorba záložek, nebo se radši vrháte na jiné produkty? Podělte se o svoje názory a zkušenosti v komentářích pod článkem, jsem zvědavá :) . 

Tady už několik fotek toho, jak moje výrobky vypadaly v prvních měsících mého scrapování: 












Žádné komentáře:

Okomentovat