pátek 19. srpna 2016

Svatební jmenovky

Scrapu jsem se věnovala asi půl roku, když mě moje kamarádka oslovila s tím, že by si u mě ráda objednala jmenovky na jejich svatební tabuli. 

Musím říct, že jsem zpočátku dost váhala, protože vím, že se jí hned tak něco nelíbí a když má kamarádka jasnou představu, jen těžko pak hledá něco, co by se jí vyrovnalo. Navíc jsem si připadala pořád ještě jako úplný začátečník a nevěděla jsem, jestli se dokážu s takovým závazkem, který uvidí docela dost lidí, zdárně popasovat. 

Ale nakonec jsem s nabídkou souhlasila a pustila se do toho. Barva byla daná už od začátku, základní podoba jmenovek také. Zbývalo mi tedy jen vymyslet adekvátní zdobení. Nic přeplácaného jsem nechtěla, ale zase mi bylo jasné, že svatba vyžaduje specifický styl. Nakonec bych se za svou volbu nejradši profackovala, protože nic pracnějšího jsem si asi vybrat nemohla, ale když jsem se do toho jednou pustila, tak nebylo cesty zpět. Navíc prototyp byl již odeslán budoucí nevěstě a té se moc líbil. Pak mi zbývalo už jenom dodělat dalších 48 jmenovek :D 

Podklad tvořila vínová čtvrtka. Na ni přišla bílá čtvrtka s černě vytištěným jménem svatebčana, která byla vlastně i hlavním zdobením. Spodní okraj jsem totiž obordurovala krajovou raznicí, která imituje krajku. A celek pak jenom už doladily výseky kytiček právě z oné okrajové raznice. Opět v bordó barvě. Na fotkách jsem jmenovky v "rozloženém" stavu, kvůli snadnější přepravě k nevěstě. Představte si je proto ve finále postavené na stole jako "stříšku". 




Po této zkušenosti jsem už zase o něco chytřejší a vím, že příště bych určitě postupovala úplně jinak, ale musím říct, že to byla zajímavá a přínosná zkušenost. 

Každopádně nejdůležitější pro mě bylo, že se jmenovky líbily ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat